22 augusti 2010

hann aldrig skriva igår, var ute med båten från klockan 11 till halv 10 på kvällen, jätte mysigt!
sen när jag kom hem hann jag sätta mig i sängen i 10 min och hade tänk att sätt på en film och mysa när pontus ringer mig och säger att han ska ha en sista sommarlovsfest innan skolan börjar och det kommer han på vid typ 10 på kvällen :) haha, så visst jag drog tid runt 11, ida och johanna skulle hänga med men bara ida hängde med, hade as roligt körde ölspelet och hade jätte mysigt! jag gick hem vid typ halv 4, så fick inte sova så mycket i natt xD
så nu har jag kommit hem från mamma för jag sov där eftersom det var huset bredvid :)
och det känns inte alls okej att skolan börjar imon! usch usch!
nu ska jag iallafall gå och ta lite frukost så får vi se vad som händer idag, ska kanske träffa mathias tobiason min underbara vän, men samtidigt vill zara att jag ska komma till henne så får se hur det blir. måste träffa mathias känner jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0