23 augusti 2010

idag började jag skolan.  rätt gott ändå att få träffa alla igen men helst ha sommarlov och få partya och sova länge! men det var bra i skolan iallafall :)
efter vi slutade så gick jag och amanda till JC för hon skulle köpa jeans, så efter att hon hade prövat typ 20 st så hittade vi ett som satt bra! :) efter det gick vi hem till mig och åt grillad fläsk file och kött med potatis gratäng till! jätte gott, till efterrätt fick det bli kladdkaka med glass till! muums inte ätit det på hela sommaren :O sen kom ida en liten stund och snacka med oss :)
nu har bägge gott och jag ska nog med min pappa och bror till tjörn för att kolla bil, om jag orkar :) får se hur det blir, haft en jätte bra dag iallafall! tack för idag tjejer, ni är bäst! <3 <3


Kommentarer
Postat av: Amanda



2010-08-23 @ 21:33:23
URL: http://amandahauge.blogg.se/
Postat av: cecilia

(L)

2010-08-24 @ 16:06:55
URL: http://ceciliapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0