28 augusti 2010

har inte hunnit skriva sedan i torsdags för har haft fullt upp och glömt av :)
men i alla fall igår (fredag) så åkte jag, amanda, ida & fanny in till nrj på liseberg träffade massa trevligt folk där.
sen när det var slut träffade vi, karin, maggie, julia och gick och köpte sockervadd! jätte gott! :D sen var vi inne på liseberg en stund till robin kom och hämta oss. simon fick stanna hemma annars fick vi inte plats i bilen. så åkte vi och lämna av fanny hemma och så hämta vi simon hemma hos robin och åkte hem till mig. ida & simon gjorde smeten till vofflorna men jag och amanda fick ta över och göra dom för vi var mycket bättre! haha
sen gjorde vi popcorn och myste framför film och var väl uppe till typ 4 kanske?
hade jätte mysigt i alla fall! stackars amanda bara som försökte sova när vi låg och vred och vände och prata i sängen:D alla 5 sov i min säng mysigt men lite trångt men det gick! :D
nu har alla gått hem och jag ska städa och äta! sen får vi se vad som händer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0