jul afton

Igår var det ju julafton och jag hade sån himla bra dag! Första gången på typ 6 -7 år som pappa är med och firar uppe hos morfar! Så han kom och hämtade mig hos mamma och så åkte vi till Trollhättan, sen åkte vi efter Kalle Ankas jul till farmor och farfar! Jag åt så grymt mycket igår va! Hos morfar åt jag två omgångar med julmat sen två omgångar efterrätt och sen massa kakor på det! Sen kom jag till farmor och farfar och käka två omgångar med julmat också och en omgång efterrätt och sen massa kakor och bullar sen åt jag upp min julstrut i granen och sen massa godis som fanns överallt! Hur gott som helst men då var jag fasen mätt! Skulle lägga mig lite på mattan där om satt och att vila lite men kunde inte ligga på magen för den stod ut så mycket och gjorde ont! :O hahaha. Hade i alla fall en grym jul! Fick precis det jag ville ha, pengar, pengar och pengar! Fast mamma brukar alltid köpa något mer så det blir roligare så fick smink av henne också så blev mega nöjd! Räknade ihop pengarna och fick 6300 kr! Är hur gott som helst! Sen blev det hem till bästa mamma och mysa med henne framför en film! Här kommer det lite bilder från igår, (på bilden med pengar är det bara 6200 för den sista 100lappen ligger i min jacka som jag inte orkade hämta igår!). Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0