pulka åkning

Ikväll har vart en riktigt skön kväll! När jag stod och gjorde i ordning mig ringde Tilda till mig och fråga så himla gulligt om jag inte ville komma och leka med henne en stund för hon sakna mig så mycket, så jag kunde absolut inte säga nej till det så jag drog dit en stund och dragg glögg och käka pepparkakor med dom som var där, när Jimmie ringde så gick jag till fontin backen och åkte pulka med Eliasson, Matte, Jimmie, Jesper, Emil & Claes sen drog vi ut med bilarna och sladda lite och träffa Anton, Robin & Erik i Rollsbo. Det händer alltid något när man är med dessa pojkarna... Denna gången fick vi punka så efter typ 30 - 45 minuter var ETT däck bytt! Haha bra där. Men nu har jag kommit hem och lagt mig i min sköna säng. Så kallt ute så det är skönt med en varm säng nu! Imorgon blir det Zumba och plugga! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0