vänner

Igår var jag på hockey, Frölunda - Brynäs vann med 3-2. Hur gott dom helst, träffa Fredrik och Berg där också och åkte med dom hem eftersom jag skulle vara med dom. Vi drog donken i Stig Center och sen vidare donken i Kungälv och träffa Jimmie, Claes och William och sen till Christoffer där det var fest men vi drog hem till mig istället och hade det bra! Det är fan underbart att umgås med er killar! Fast Matte saknades så klart! :( Men hade en riktigt mysigt kväll och blev tråkigt när dom drog vid 3 fast var väldigt trött så det var gott att få sova! :) Jag älskar er mina vänner!
Idag har jag nästan bara sovit hela dagen, åt frukost vid 4 åkte ner till maxi vid halv 5 med pappa och handlade och åkte och träna klockan 6. Kändes gott att få träna det var faktiskt riktigt gott idag men har inte tränar sen precis innan julafton så! Sen blev det bara en och ta det lugnt! Har förresten också fått en filt av min pappa idag som värmer, den är svin skön! Tack så jätte mycket pappa du är bäst! Nu ska jag sova för ska träna imorgon också. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0