you are to fare away

Idag har jag haft en gör bra dag! Började skolan 20 i 10 och slutade halv 11! Eftersom alla lärare på Handels var sjuka så hade vi bara en lektion och sen sluta vi! När jag slutat kom Natalie och hämta upp mig på Mimers och vi drog i väg och gjorde massa ärenden! För go tjej asså! Fast sen på Maxi så gick det väl inte så bra.. Men det blev bättre sen efter vi fått fixat lite grejer! Kan du säga att det är ett äventyr att åka med Natta, haha så himla skoj alltid händer det grejer! Nu har jag precis kommit hem till mamma och ska snart äta, får se vad som händer ikväll om det blir att träffa Natta eller inte! Får hoppas på det bästa :) Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0