29 november

Idag gick jag vill skolan redan vid kvart över 8! Hur tidigt som helst, hade engelska prov halv 9 jätte segt! Sen har dagen rullat på idrott efter det och sen handel och sen var allt slut! Hur gott som helst, fast när jag kom hem fortsatte jag plugga lite segare! Har engelska tills imon och idrotts prov tills på måndag! Måste verkligen plugga på det! Har gjort det mesta av engelskan nu i alla fall och snart ska jag fortsätta med idrotten och sen engelskan innan jag lägger mig! Ska snart ner till Malt och Humle också för att kolla på fotbollen - Barcelona & Real Madrid! Sen blir det hem igen och plugga, sen sova! Känner mig som värsta pluggisen just nu haha! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0