Ibland är handelsprogramet för bra!

Idag började jag 09.40 och slutade 10.30, jag hade bara en lektion! Hur gott som helst! Handel är allt för bra ibland, i alla fall läraren! Så nu blir det till att packa min grejer i alla typ 10 väskor jag släpar fram och tillbaka mellan pappa och mamma varje vecka! Det är jobbigt eftersom jag inte kan dela på kläderna och måste ha med mig typ allt även om jag har hur mycket kläder som helst kvar hos både mamma och pappa ändå. Men sånt är livet ibland.
Denna veckan har gott hur snabbt som helst känns det som. Känns inte som om det redan är fredag idag så ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Inget planerat i alla fall, antingen mys med pappsen eller något roligt med kompisar. På söndag är det farsdag och på något sätt så längtar jag tills söndag även om det inte är jag som får presenter, men eftersom min pappa är världens bästa och allt skämmer bort mig så är det min tur att ta hand om honom på söndag och visa att jag verkligen älskar honom! :) Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Amandu

söt!!

2010-11-12 @ 13:35:24
Postat av: cecilia

Hihi tack!

2010-11-13 @ 01:29:00
URL: http://ceciliapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0