kladdkake tisdag!

Idag i skolan har det vart svin roligt, jag har ju inga dumma vänner asså! På håltimman mellan företags ekonomi och elevtiden drog jag, Amanda, Ludvig och Johan hem till mig och baka svin go kladdkaka! Ni är ju för goa. Hela skoldagen har vart svin rolig, jag har en riktigt knasig klass men ni är bäst! Hade snöbollskrig också! Har inte skrattat såhär mycket på länge! Sen när vi sluta gick jag till mamma för att få sällskap hem så vi gick och handla också så ikväll blir det mys med mamma! Melon, kakor & fruktsallad ikväll framför tvn med mamma är helt underbart! Have a nice day!

Jag älskar dig Amanda, tack för att du finns och att du lyssnar! <3

Kommentarer
Postat av: amandi

me like you girl!

2010-11-10 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0