lördag med amanda

Igår kom Amanda till mig och vi gjorde i ordning oss för vi skulle till Bohus men så blev det inte så, så vi var hemma istället och satt och snacka och kollade på Bartenerskolan och käkade godis och glass! Sen drog Amanda hem vid 1 och jag gick och la mig, så sjukt trött var jag och det var gör skönt att lägga sig fast varmt! Bara för att Amanda ville ha stängt fönstret för hon tyckte det var kallt så när jag skulle sova var det svin varmt! Haha men det gick efter att jag hade fått några dampryck!
Idag är det farsdag och jag har gratulerat pappa och vi ska snart åka till farfar, jag har ett litet problem bara. Jag har typ inga kläder känns det som, jag vet inte vad jag ska ha på mig! Jag måste verkligen köpa mer och nya kläder, det är ett måste och hur ska jag göra med mitt hår? Det vet jag inte heller... Vill ha långt hår så man kan gör snygga frisyrer med håret! Men det kommer väl. Nu måste jag fortsätta göra i ordning mig så kanske det kommer upp en bild sedan hur allt blev när jag är klar. :) Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0