lyckad fredag!

Idag har det vart en as bra fredag faktiskt! När pappa kom och hämta mig efter jobbet så drog vi och handlade massa! När vi kommer hem ringer Tb och frågar om vi vill käka med honom och Niclas och ha det soft så vi duscha och drog dit. Käka go mat och sedan drog jag, Niclas till Marcus och hämtade honom och drog sedan till Nordmanna gården för att kolla på konsert, det var nice! :) Sen drog vi hem igen och alla drog hem till oss och spela biljard! Hur nice som helst och hur jävla roligt! Palmqvist och Berggrens humor ihop är helt otrolig, man kan aldrig ha tråkigt! Nu har dom dragit hem och jag ska gotta ner mig i sängen och kolla på film! Älskar att mysa men ikväll blir det till att mysa själv eftersom mamma bor inte här och pappa sover där uppe :( och någon pojkvän har jag inte! :) Fast gott och mysa själv ibland också!
Imorgon blir det städa lite med pappa och greja massa och sen blir det nog att träffa en kompis och sen fest om jag hinner! :) Have a nice day!
Jag och Niclas är uppe på dansgolvet!


Jag och Niclas var alltid familjens pajjas och skulle alltid uppträda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0