mathias tobiason

Tack för att du finns vännen, du är verkligen min bästa vän! Det finns ingen som du, alla våra minnen är helt underbara, kommer aldrig glömma dom. Du har gjort mitt liv till något bra, om jag är ledsen eller om jag bara behöver försvinna finns du alltid där som snackar med mig eller följer med mig ut och skiter i alla annat och gör mig på glatt humör. Man blir alltid så glad av dig, det borde finnas mer sån som dig som alltid är glad, bryr sig, kommer allid med knasiga kommentarer och alltid piggar upp en! Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig. Visst vissa perioder har vi haft det jobbigt ibland och inte umgås så mycket och kommit ifrån varandra, även bråkat ibland men det är det som gör våran vänskap stark! Man kan inte alltid vara vänner även om det är jobbigt att bråka men vi löser det alltid lika snabbt och jag hoppas att du kommer finnas som min vän i hela mitt liv! För du har en stor plats i mitt hjärta ska du veta! Jag älskar dig bästa vän och tack så grymt mycket för att du finns! Jag behöver ha dig i mitt liv och jag är grymt glad över att jag har det! Du vet att jag alltid kommer finnas för dig! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0