snöö!

Vakna upp imorse av att mamma väckte mig och sa att det snöade! :D SNÖBOLLSKRIG!
Igår kväll hade jag och mamma jätte mysigt, vi kollade på Böda sand, Svenska hollywood fruar och sist pensionärs jävlar! Sen fråga mamma om hon fick sova inne hos mig, jätte mysigt så inatt har jag sovit tryggt! Brukar ju vara jag som kryper in till henne någon gång ibland men nu var det hon som kröp in till mig! :D Helt underbart, idag ska i alla fall jag försöka träna, ut och springa eller något eftersom mamma sålde sin bil igår har vi ingen bil just nu så vi kan inte åka upp till Sportlife så vi har fått avboka tisdags och onsdags bokning - Zumba! :) Så det får bli ut och springa sedan eller något istället i snön! Nu ska jag göra mig klar det sista för att sedan gå till skolan! :) Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0