this long distance is killing me ♥

Idag vaknade jag redan vid 9!? Svin tidigt men jag kunde inte somna om så jag gick upp och käkade frukost och kollade på disney channel vilket jag aldrig tröttnar på! :) Sen vid 10 drog jag ner till västra gatan för att köpa ett på jeans för mina favvo jeans gick sönder i förr går.. Men det råkade bli två istället för ett par. Gott är det sen drog jag till Maxi och köpte bränn skivor så nu sitter jag här hemma och bränner ut filmer. Sitter även och snackar med Andreas som jag träffa i Cypern, hur go kille som helst och hoppas på att jag får träffa honom snart igen! :)
Idag blir det att vara hemma och slappa lite, riktigt gott att ha lov faktiskt men får se om jag kanske jobbar lite i veckan det får vi se. Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0