20 oktober

Igår åkte jag och Amanda till Ullared efter skolan för Amandas mamma Karie hade klarat en uppkörning med släp bakom bilen eller vad det var! Grattis så jätte mycket och tack så sjukt mycket för att jag fick häng med! Hade verkligen gör mysigt och roligt! Party i bilen hem med gött sällskap! Tack så grymt mycket!

Idag har jag bara vart i skolan, kom hem precis så ska snart åka och träna med mamma! Zumba på Sportlife blir det idag, pappa fråga även om jag ville hänga med och springa men så sa han att vi inte hann det om jag skulle träna klockan 7 :( så får bli en annan dag! Jag som ville springa också! Så nu sitter jag och sjunger och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan få lite mat i mig innan jag åker och skakar på rumpan! Så sjukt gott och träna är det!
Nu blir det till att shake some ass innan jag drar, underbart!
Ha det bra!

Lite bilder sedan igår på väg upp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0