fanny corneliusson <3

jag och min underbara vän fanny corneliusson som nu även också startat blogg har vart vänner i över 4 år! vi har alltid hållit i hop, även om vi var så jävla tajta i 7 & 8 så är vi fortfarande otroligt bra vänner, det var ju en tid när vi knappt umgicks men tror det var bra så vi kunde "sakna" varandra lite och blev tajta igen för nu är allt bra ju :) visst vi har bråkat och gör det fortfarande men det är så riktig vänskap är. man kan inte alltid vara vänner men jag älskar dig lika mycket även om vi bråkar. vi blir ju alltid vänner och det är tur! jag blir så glad att du alltid finns där och alltid bryr dig, det var någon dag nu för någon vecka sedan som jag mådde dåligt och du sa att vi skulle gå ut och hitta på något för att jag skulle må bättre och sen kvällen har jag nog aldrig skrattat så mycket på länge asså! helt underbart och jag finns självklart alltid här för dig 24/7!
kommer ihåg alla våra minnen HAHAH alla killar vi träffat allt bus vi gjort, haha när vi rymde hemifrån till matte, anton, claes och alla som killarna! haha så jävla roligt och spännande. nu gör vi ju inte sånt längre men vi gör annat som är roligt nu också. men känns så skönt att veta att du finns hos mig. jag älskar verkligen dig tjejen, tack för att du finns och allt du gjort för mig!
lite skillnad på bilderna på några år? dom två sista är nu 2010 dom andra är 2008 tror jag, HAHAH










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0