fest!

Ikväll blev det inget med Amanda och Ida för Amanda sträckte ryggen och när jag och Ida skulle göra något istället blev det för sent för henne så det var ingen idé så då hängde jag med Cici, Malin och Sandra på fest i Jörlanda. Rätt nice fast blev en jobbig kväll eller det hände mycket som inte var så bra. Fick ringa 112 för första gången i mitt liv, snacka om att jag var rädd! Men nu har jag precis kommit hem efter en skön kväll med riktigt gott folk. Tack för att jag fick hänga med Cici! Nu blir det sängen och i morgon ska jag hälsa på Sonja... Usch det är inte alls bra nu. Aja vi får se hur det går godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Amamda

oj varför! :O

2010-10-25 @ 18:47:02
URL: http://amandahauge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0