kalas för bästa jonathan

Idag efter skolan kom bästa farmor och farfar och hämta mig för att åka till pappa. När pappa kom hem åkte vi mot Kungsbacka där mina kusiner bor på pappas sida. Min underbara kusin Jonathan fyllde 9 år idag. Som vanligt har vi hur go humor i släkten som helst och drog våra goa skämt. Sen blev det hem och mysa med pappa i soffan med ansiktsmask. Har ju åkt ifrån min älskade mamma nu i en vecka så nu blir det att mysa med bästa pappa i stället för att få mysa med mamma men bägge är lika bra. Ni är bäst och jag älskar er. Nu blir det sova för i morgon blir det upp tidigt och träna halv 10 på morgonen. Ha det kanon puss.
Bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0