krogen

igår hade jag en helt underbar kväll! började med att jag, emilia & fanny skulle åka till stenungsund på en fest men den var för långt bort så vi orka inte, sen skulle vi åka till carl men så var det bara förfest eller något så dom drog vidare. då ringde jag patrik som sa att vi skulle komma ner till combi och snacka lite, men vi drog in ist! as nice första gången jag är på krogen och är som alla andra. asså har ju vart där innan och så men det är ju när jag vart och kollat på min bror och så. var på krogen i fredags också men det var ju ingen riktig krog typ? haha så det räknas inte, men as nice var det igår. fan va bra det är och vara tjej och bli bjuden och grejer :D haha var upp på scenen också och sjung och dansa shit att jag våga! haha aja blev en helt kanon kväll fast saknade två underbara vänner, amanda & jonatan! vi får ta det nästa gång då ni också är med! :D sen drog jag och martin ut och tog lite luft då jag träffade på rosanna! shit va längesedan det var saknar alla er gamla som alltid var hemma hos oss! fan ta tag i tommie igen! hade vart as skoj! iallafall så drog jag hem sedan och pratade med jonatan på vägen hem för att få lite sällskap :) sen när jag kom hem så skratta bara pappa åt mig hade 1.24 i promille xD gott där... aja helt underbar kväll, helt kanon! tack alla viktor, martin, patrik, andreas, calle, fanny och alla andra som var med orkar inte dra upp alla namn :)


saknar cypern och vill utomlands och bli brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0