operation, shopping & hockey match!

helt underbar dag! började kvart över 10 med prov gick hur bra som helst kändes det som, hade typ 1 och en halv timme rast och sen lektion sen skulle jag åka till läkaren för att opereras.. inte det roligaste gjorde ju inte ont när jag var där och gjorde det men nu gör det... ska ha det såhär i en vecka tills jag får dra bort stygnen!
sen blev det stan med underbara tjejerna amanda, ida & fanny! amanda hitta lite som hon skulle ha hade det jätte mysigt och roligt med er.
sedan blev det hockey och jag är hes som bara den! först sög frölunda riktigt hårt linköping ledde egentligen hela matchen tills det var 3 sekunder kvar och mikael johansson la ett mål fatta hur lyckliga vi blev. så då blev det straffar och i dom 3 första straffarna blev det 1-1 och sen gjorde dom en till då frölunda vann! så det avslutades med att det blev 2-1 till frölunda! YEEEEEEEEEEEES! så jävla gott, jag bara skrek av lycka och hoppa där med ida och kramades! hahaha så nu är jag svin hes!
men nu ska jag gå upp och äta och sedan sova! imon blir det nog krogen med fanny! my life ia really good now!
hoppas ni haft en bra dag! godnatt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0