regn & rusk!

Idag har det bara regnat och regnat hela dagen svin trist och det blev inte bättre med 5 timmars ÖF. Men det fick bli lite shopping i Göteborg efter skolan då jag och Fanny åkte in vilket var mycket roligare! Skulle egentligen köpt mig en klänning och när jag testa den satt den väl bra och så men vem köper en klänning på vintern? Haha så fick bli en tröja, linne och en tunika/linne typ så är nöjd :)Sen blev det Mc Donlad för mig och Fanny som var svin hungriga eller jag i alla fall. Skulle käkat på Paprika egentligen men lille Fanny hade inte pengar till det så fick bli donken. Nu har jag i alla fall kommit hem och är piss blöt och hungrig igen så nu blir det till att värma maten mamma lagat och sen göra lite god kladdkaka! Eftersom jag var sjuk igår och inte åt något mer än lite glass så gick jag ner dom två kg jag hade kämpat att gå upp så nu får jag försöka igen. Önska mig lycka till! :D
Just det! igår när jag och mamma skulle lägga oss vid 11 åkte det en polishelikopter ovanför våran hus 10 gånger fram och tillbaka vilket var väldigt störande och sen stod den i säkert 20 minuter typ ovanför vårat hus typ så det var massa som var ute och kollade så klart. Nyfiken som jag är gick jag självklart ut också men var lite rädd (a) haha men sen åkte våran granne ut och kolla vad det var i fall hon såg något och då ville jag också åka ut med bilen och kolla så nyfiken i en strut är jag speciellt när det hänt något! Men det blev inget med det utan gick in och sov bredvid mamma istället för våga inte sova själv i fall det skulle komma någon! Hihi och nu i morse fick jag reda på att det vart rån! Usch hemsk... Men det var mysigt att sova med mamma i alla fall och ingen hade kommit in! Hihi Hoppas ni haft en kanon dag bye bye! <3
Älskar min mamma, hon är bäst i världen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0