sos västkust

Nu ligger jag och kollar på SOS Västkust. Så jävla bra är det tycker jag då jag på något sett gillar olyckor? Men det är nog mest för jag är väldigt nyfiken av mig! Hihi, jag gillar inte att vara med i olyckorna även om jag dom senaste åren har skadat mig väldigt mycket och fått operera och fått åka några gånger så tycker jag på något sett det är intressant och vill gärna gå fram och kolla när det hänt något. Knas är jag. Häromdagen när jag, Amanda och Fanny gick i Kungälv kom två brandbilar körandes förbi då jag sa "ska vi springa efter" självklart skratta dom och tyckte jag var dum i huvudet. Tack för det, just nu är det reklam bara. Det är så tråkigt med reklam, så segt på något sett just när det spännande ska hända så kommer det reklam? Aja nu börjar det igen så ska fortsätta kolla, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0