världens bästa mamma

Idag väckte mamma mig vid ungefär 10 eller något, då vi satte oss och kollade på resor! Längtar till sommaren. Sedan åkte vi och handlade och köpte massa gott. Det blev inget med att åka ner till Sonja idag för hon har undersökts hela dagen idag och varken hann eller klara av att träffa oss. Så jag och mamma la oss i min säng och kollade på barnprogram och sov middag, hihi svin mysigt! Jag har världens bästa mamma!
Sen har vi bara suttit och käkat allt godis och kaka vi handlat och nu har jag precis pluggat klart och ligger och kollar på ensam mamma söker. Haha inte riktigt min stil men men :)
Blir snart till att sova för är sjuk så imorgon blir det nog ingen gympa utan bara göra provet och sen gå hem igen, puss puss och godnatt!
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0