You are amazing just the way you are

Idag vaknade jag vid 3 riktigt gott faktiskt. Vaknade lagom till maten, det blev potatis, fläsk filé och sås. Världens goaste mat. Sen ville Fanny träffas och köpa godis och kolla på film. Så jag ringde Amanda och kolla med henne så ville hon vara med så vi drog ner till maxi och köpte chips, godis och dricka. Träffa även Cici och Sandra där nere så dom körde oss upp, hur gott som helst tack så jätte mycket! Efter att vi kollat klart på filmen, Dear John som verkligen är grymt bra! Älskar den filmen så drog Amanda hem och jag och Fanny drog ut med Fredrik, Berg, Matte, Jimmie, Emil, Emma och Wille. Drog till Stora Höga typ och käkade Burger King. Nu har jag kommit hem och ska lägga mig och kolla på film, så himla gott att ligga i sängen och sova. Kan inte riktigt förstå att det kan vara så gott men jag älskar det. Godnatt have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0