Zumba

Är nu hemma från Zumba passet! Hur gott som helst. När jag kom in till Sportlife så träffa jag Amanda och Fanny, trevligt! Men dom hade kört passet innan - Body Attack.  Även inne på Zumban träffa jag goa Rosanna och Eldina! Gott gott, nu har jag i alla fall kommit hem och fortsatt träna här hemma. Känns riktigt gott nu, så nu har jag smörjt på ansiktsmask som idag luktar jordgubb! Mums, förra gången var det ju choklad! Så snart blir det duschen och sen käka lite sedan bädda ner mig i sängen och sova gott med en film  på ! Älskar det, finns nästan inget bättre med en mjuk säng, varmt och gott täcke, bra film är hur underbart som helst! Skulle haft mysigt sällskap också men det blev det inte idag. Kanske ska fråga pappa om han vill vara med? Hahah ne usch, han får jag bara mysa med i soffan när jag ligger i hans knä när vi ska kolla film och han somnar efter 10 minuter när han läst klart tidningen..? Han är väl för go, men det är faktiskt mysigt ändå när han ligger där och sover och man ligger mot honom. För då slipper man liksom berätta vad som händer eller vad den handlar om som han aldrig fattar.. Haha. Aja nu blir det duschen, råkade bli lite längre inlägg än jag tänkt mig, men men :)
Ha det kanon, lev livet som det ska! Det gör jag, puss puss och godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0