24 augusti

Det är den 24 augusti och jag får ena min lön imorgon, jag har världens bästa pojkvän och världens bästa kompisar!
Jag har ett riktigt bra liv nu faktiskt, är så sjukt lycklig.
Varje gång jag ser, hör eller pratar om Ludvig så är mitt smile så stort att det går från öra till öra. Blir så sjukt glad varje gång, helt varm i kroppen och så underbar han är mot mig även om han ibland retas så är han den bästa. Var bara tvungen att skriva det!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

På fredag blir det bio med älsklingen och imorgon är jag ledig från skolan så då blir det lite shopping, skönt! Har inte shoppat riktigt på hela sommaren!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0