skolan har börjat och jag är redan trött

Skolan har börjat och jag är typ redan trött? I måndags började vi halv 1 och sluta 2 och i dag började i halv 3 och slutade 11 även är jag skit trött?
Känner inte alls för att börja skolan igen även om vi har ganska bra schema! Ledig varje torsdag 3 veckor framöver tills APU:n börjar! Riktigt skönt.

På torsdag får jag min lön och då är jag även ledig så då ska jag faktiskt ta mig tid att shoppa lite. Ska bli så skönt då jag inte gjort en riktig shopping på hela sommaren, men nu kan jag shoppa hur mycket som helst då jag får drygt 14 000 denna månaden och resen av lönen nästa månad och även studiebidraget denna månaden. Hur skönt som helst! Men kände att jag inte hade något sisådär jätte intressant att skriva idag så nu blir det film och sängen! Skönt ska det bli, imorgon blir det jobbig skola, tur man har sina vänner där så dom piggnar upp det lite!

Just det glömde säga att jag var på IFK igår med Amanda, dom vann med 3-0. Hur underbart som helst och den dagen kunde inte bli mycket bättre än vad den blev. Tusen tack för att jag fick gå med dig ♥
Love C,

Kommentarer
Postat av: norrland

Era gottegrisar, bra match blev det med :) får komma bort till kungälv o kröka med er ihen nån dag :)

2011-08-25 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0