24 december!

Idag är det julafton och jag ska jobba. Kanske inte det roligaste man ska göra på julafton men det är pengar!
Igår hade vi julklappsutdelning hos mamma då vi inte hinner med det idag eftersom jag ska jobba osv..
Vi hade även en mysig kväll hos pappa med Eva, Tommie, Matilda, Marcus & Malin. Käkade go mat, spelade julklappsleken och även bingolotto! Jag vann tre julklappar vilket jag är väldigt glad över då jag aldrig vunnit innan! Jag har jämt sån otur i spel... Men igår verkade det gå bra ändå!
Nu ska jag i alla fall iväg och jobba några timmar så efter jobbet blir det hem och stressa och göra sig i ordning för att fira jul hos farmor och farfar! Mysigt, hoppas alla får en god jul!
Love C,
Här är lite bilder från igår, först julklappsutdelning hos mamma sen mys hos pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0