bäst

I fredags var jag hos Fanny på tjejmiddag, det var mysigt! Sen drog hon ut och jag drog med Jimmie & Claes! Vi satt och snacka bakom mimers väldigt länge! Haha det var bra snack kan jag ju säga i alla fall, mysigt var det! Sen drog vi hem till mig och kollade på The Grinchen, riktigt bra film sen drog dom hem!
I lördags var jag och pappa ute och övningskörde en liten stund till Hålta och tillbaka. Sen på kvällen blev det att vara med Fredrik och Claes, in till stan och leka lite sen ut till Kode och hämta Ida och sen hem till mig och skulle spela spel men vi blev så trötta så vi kollade på hem till Midgård!
I söndags var jag och pappa och övningskörde igen från klockan 11 till klockan 4, vi var i Mölndal och kollade på BMW och Mercedes och sen hos farmor och farfar i Nol och fika, sen hem till mamma och lämna övningsskylten och möta Tommie och byta bil sen hem! Kommer aldrig mer köra i Göteborg det var nog det jobbigaste jag gjort! Haha får ju panik! Mysigt var det i alla fall! Tack för en dunder bra helg mina vänner! Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0