vin, underbart sällskap & djupt snack!

Igår var jag först ute med Ludvig vid havet och hade det mysigt, sen åkte jag och hämtade Amanda.
Vi satt ända fram till klockan 3 på natten ungefär! Pratade om alla inget och ändå väldigt viktiga saker både för henne och mig. Det jag berätta har jag aldrig kunnat få ur mig till någon innan, att fått sagt allt det hur allt egentligen ligger till känns så skönt att just Amanda vet då jag litar på henne och hon är min bästa vän.
Allt det hon sa till mig kändes verkligen i hjärtat, jag är väldigt glad att det bara blev du och jag igår som satt med vin, ljusen och bara pratade för det var nog väldigt nyttigt för oss bägge och när aldrig gjort det innan tror jag att vi kommer varandra bara närmare och närmare. Jag är så sjukt glad att jag har dig som vän och att allt blivit som det är och jag känner att jag kan berätta verkligen allt för dig!
Du är värd allt från himmel och jord. ♥

Dom två bästa & värdefulla människorna som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0