torsdag och livet leker!

Idag är det redan torsdag! Det går rätt fort med veckorna och snart är det vecka 13 då jag åker till fjällen! Underbart är det, ska åka dit med Ida, pappa, Eva, Tommie, Stina, Marcus och så kanske han ska ta med sig en kompis! kommer bli hur skönt som helst!
Nu har jag Näthandel och det känns som det väntar en lång torsdag framför mig! Ska övningsköra ikväll också, himla kul är det och hoppas jag kan få mitt körkort snart, till sommaren i alla fall! Har ju bara en teori lektion kvar sedan är det test prov, men det kommer nog gå bra!
Ska ha prov i Info B sedan också, får väl se hur det går eftersom jag inte hunnit plugga så mycket men får väl hoppas på det bästa!
Innan jag drar måste jag bara säga tack till Amanda Hauge som gör mina dagar i skolan väldigt roliga och underbara och att hon finns där som vän för mig, en riktig vän man kan lita på! :) Du är underbar bruden! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0