lov och mys!

I onsdags var jag med Emma, Ida, Ida och Andréa på Ullared. Fick köpt grejer för 2000 kr fast vet egentligen inte vad dom tog vägen för det var inte så mycket grejer jag köpte.
I går när jag kom hem på kvällen efter jag lämnat Ludvig hemma hos honom fyllde jag upp jacuzzin med vatten och tände ljus i badrummet och satte på OC på tv. Hur mysigt som helst och färgen i vattnet och det blå ljuset i kaklet gör det inte sämre! Det var verkligen hur skönt som helst, precis vad jag behövde!
Idag har jag grejer hela dagen med mina nya hårddiskar för dom fuckade när man tog bort något man inte skulle ha på dom så sparade dom sig i någon konstig mapp så dom fanns där ändå, så jag omformatera hela hårddisken tillslut när jag fattat hur man gjort det då jag googla på internet...
Sen åkte jag hem till mamma för att hämta upp henne och åkte till Christina och Melker för ha en mysig fredag med film och god mat. Blev väldigt lyckad faktiskt! Väldigt längesedan jag fick vara med honom, fast det är klart, Tilda saknades också! Vet inte hur längesedan det var jag fick träffa dom om man tänker på några år tillbaka träffa jag dom titt som tätt då jag passa dom hur ofta som helst. Väldigt goa och söta barn och det är dom fortfarande.

Nu blir det sova för mig, håller på att ladda ner filmer nu eftersom jag tagit bort alla när jag omformatera hårddisken men det går inte snabbare bara för att jag sitter och väntar, så nu får dom ladda inatt så har jag några stycken igen i alla fall. Godnatt folks, ♥
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0