världens bästa pojkvän & vän

Hade 3 månader med min pojkvän igår, vakna upp bredvid honom och hör han säger "grattis älskling" vid mitt öra. Hela jag blev varm och svara tillbaka. Så sjukt lycklig är jag!

Till helgen blir det öppet hus på Mimers hus så kom dit! Stay Cold kommer att finnas där och sälja våra blinkande isbitar! Vet inte riktigt hur det går med företaget nu egentligen för det känns inte som att det händer så mycket, men så är det väl ibland. Ibland känns det som att det bara är jag och Amanda som vill detta men det kanske blir bättre, vem vet?

Nu har jag i alla fall kommit hem från att jag jobbat med företaget hemma hos mamma och sedan även släppt av Amanda då jag kom tutandes och hämtade upp henne på busshållplatsen, skön jag är! Räddade henne från en kille som stod och snacka med henne, det är tur jag har dig som vän Amanda! ♥

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite Vänner och mysa i sängen, ny duschad och go!
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0