6 oktober

I onsdags har jag bara en lektion så jag efter den åkte jag och hälsade på min farmor och farfar, dom är världens sötaste!
Var där från halv 1 till 5, jätte mysigt. Med mat och fika och grejer. Sen åkte jag och hämta upp min pojkvän och vi åkte ut till Amanda för att hämta min mobil. Sedan när vi äntligen kommit hem vid halv 9 fick jag börja göra mat och städa undan i rummet. Ville bara lägga mig ner i sängen och sova! Men som vanligt när jag är med Ludvig lägger vi alltid oss så sent så det gjorde att jag var väldigt väldigt trött i morse. Men min pojk är så söt så det är värt att vara uppe med honom.
Är så glad att han ställer upp och sover hos mig när jag är ensam hemma för vill helst inte sova själv. Världens bästa pojk.
Jag kan skriver väldigt mycket om Ludvig här nu men så är det när man har honom i huvudet och är så kär som jag är, försöker att låta bli att det inte ska bli för mycket. Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt men det får ni tåla ibland, för en sån underbar kille som han är så är det svårt att låta bli. Om jag hade fått välja själv, hade jag velat hela tiden, varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund vara med honom, i hans närhet!

Pratade med Amanda idag på vägen hem, hon är nog den goaste bruden jag känner. ♥

Nu ska jag lägga mig i soffan kolla lite vänner och sova en stund. Gud så gött, är frusen och jätte trött och skulle behöva lite värme!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0