skola & UF

Just nu sitter jag i skolan och har UF. Känner mig inte helt kry idag för känner mig hängig och fryser sönder! På nätterna sover jag med jätte goa raggsockar och tjock tröja, kanske börjar bli lite sjuk igen?
Men måste vara frisk till imorgon för då är det Frölunda - Hv71! Så imorgon blir det att bli upphämtade efter praktiken av pappsen och så åker vi till Eva på lite fika och så ska jag få mina grejer jag beställt av Mary Kay, riktigt gott! På lördag blir det nog förhoppningsvis att gå på restaurang med Ludvig för vi har 2 månader så vi får väl se hur det blir. På fredag blir det nog 20 års fest hos Emmas kompis, ska bli skoj!

Nu får jag fortsätta jobba i skolan.
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0