25 september

Idag är det söndag och jag mår dåligare än jag trodde jag skulle göra faktiskt. Var ute igår med Emma och sedan mötte vi upp Ludvig och alla hans kompisar. Hade en trevlig utgång och det slutade faktiskt bra denna gången.
I fredags var jag "chaufför" för min mamma och hennes kompisar och sedan för pappa & Tommie. Tjänade ihop 700 kronor så jag är nöjd! Var med Emma stunden däremellan när jag lämnat min mamma i Stenungsund och pappa och Tommie i Göteborg. Först träffa vi Jimmie, Krille, Emil, Jesper & Daniel dom skulle ut så vi va med dom en stund på Combi och lite så. Sedan drog vi till Emmas kompis Daniel och där var även Tobias och Linus så umgicks vi med dom tills det var dags för att hämta mina föräldrar. En riktigt go kväll faktiskt så tack alla och framförallt Emma för en riktigt skön fredags kväll!

Idag har jag och min älskling bara vart hemma hos mig och tagit det lugnt, åkte och köpte mat sedan kollade vi på film. Väldigt mysigt men oerhört trött var jag! Jag har nog världens sötaste pojk! Nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på film sedan sova! Gud så skönt det ska bli!
Love C,

Tack alla för en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0