2 april

Idag är det redan 2 april, det går så sjukt fort tycker jag!
Har gjort en massa ärenden idag, flängt fram och tillbaka kommit på det ena och det andra jag kan göra när jag ändå är ute så nu har jag nog inte så mycket kvar ärenden jag behöver göra förutom att tvätta bilen nu när jag kört runt med den!
I helgen blev det en massa jobb trött som bara den var jag när jag kom hem på söndagen, men hade ett mysigt avslut på söndagen.

Idag ska jag faktiskt iväg och träna igen, jag och mamma har vart och sprungit två gånger nu i Fontin på en och en halv vecka och nu ska vi träna rumpa så vi inte kommer kunna gå sedan! Det är ju snart sommar och då ska man ha en fin kropp när man går i bikinin, eller hur är det dom brukar säga?
Nu måste jag byta om då mamma kommer och plockar upp mig snart. Ha en bra dag sköningar!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0