21 april

Har haft en helt okej vecka! Jobb i torsdag och fredags och idag blir det att hälsa på mina gamla grannar, familjen Ramnemark!
Veckan har väl vart lite jobbig ibland på grund av det jag fick reda på i söndags och har inte kunnat släppa det ur mina tankar så det har vart lite jobbigt ibland men verkar bara vara jag som fattar fullt varför men det är väl så.
Men får väl försöka att göra det bästa av situationen eller något.

Idag ska jag i alla fall till mina favoriter som jag längtar efter så och då är det de sista jag ska tänka på vad som hänt.. Köpte min två par nya byxor igår också av min älskling på JC. Så den senaste två veckorna har jag köpt fem nya par byxor! Dom är lite mer somriga vissa av dom men det blir nog allt bra!
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och börja göra i ordning mig lite för ska åka klockan kvart över fem ungefär.
Ha en skön helg alla!
Love C,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0