12 februari

Har haft en väldigt väldigt bra födelsedag! Började med att jag sova hos Ludvig från torsdag till fredag och klockan 00.00 sa han grattis till mig och jag fick min födelsedagspuss! Sedan på morgonen när vi vakna käkade vi go frukost och kollade film, packade och åkte hem till mig där vi packade ännu mer och duschade!
Åkte iväg till hotellet så vi var där vid halv 5, checkade in och det första vi gjorde var att vi klädde av oss, tog på oss morgonrockarna och lade oss i sängen och kollade tv och bara njöt!
Efter att vi kommit tillbaka från middagen så fick jag vänta utanför för att Ludvig skulle förbereda lite. Så sedan när jag kom in dit hade han gjort det hur fint som helst! Lagt rosblad på sängen och en rosbukett med mina presenter till. Hur fint som helst! Tusen tack för dom fina presenterna, precis vad jag ville ha! Blev jätte glad, så när jag skulle fylla på vatten till rosorna i vasen och gick in på toaletten så hade han lagt ännu mer rosblad på golvet och i jacuzzin och på jacuzzi kanten! Hur fint som helst och jag blev jätte glad och fick tårar i ögonen!
Jag har alltid drömt om sånt här för jag har sett för många romantiska filmer men så händer det mig!? Jag har verkligen världens bästa pojkvän, det kan jag säga hur många gånger som helst för det kommer aldrig bli för mycket! Så jag hade verkligen världens bästa helg på hotellet med min pojkvän!

Sedan på lördagen på kvällen blev det mysig middag med mina tjejer och sedan utgång! Tack för dom fina presenterna och sällskapet! Nästa gång får alla tjejer vara med och även följa med ut, men det löser vi en annan gång! :)
Idag vakna jag klockan halv fyra, jag blev hur chockad som helst när jag vakna och såg vad klockan var. Har inte sovit så länge sedan flera år tillbaka och det blev inte ens så sent igår men det märkes ju att jag behövde sova ut lite när jag vaknade så sent men skönt var det. Så har egentligen bara sovit och varit och kollat på vår monter vi ska ha till företaget och planerat lite. Tror det kommer bli jätte bra faktiskt!

Imorgon blir det jobbet vilket det kommer bli hela veckan, det är mitt sista sportlov och jag jobbar ändå! Duktigt av mig, nu ska jag lägga mig och kolla på en film och sedan sova!
Nu blev det ett väldigt långt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite och hoppas ni alla haft en bra helg och önskar er en mysig söndags kväll!

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0