21 februari

Haft en riktigt skön dag! Kom till skolan och märkte att vi inte hade några lektioner idag och en kvart senare jag fick reda på det ringde dom från fritids och fråga om jag ville jobba! Det var så sjukt roligt och barnen var så goa! Sånt skönt och riktigt roligt jobb! Barn är något av det bästa jag vet och jag trivs verkligen med dom. Sen har jag bara varit och kollat på min brors lägenhet som var verkligen ett toppen läge! Riktigt längtar tills jag får ta över den!

Lagat mat och oljat håret, en vanlig tisdagskväll! Väldigt skönt! Nu ska jag fortsätta kolla på How I Met Your Mother och ha det mysigt i sängen!
Ha en mysig tisdagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0