5 februari

Har varit duktig  och jobbat hela helgen, är helt slut så ska lägga mig tidigt ikväll! Hade hoppas på en bra söndags kväll men den blev lite tråkigare än jag trott! Men vissa söndagar ska väl bli så också tyvärr...
På fredag blir det att bo på hotell med Ludvig och ha det jätte mysigt och på lördag blir det utgång med mina tjejer! För att fira att jag fyller 19 år på fredag! Det kommer bli en grym helg känner jag, älsklingen ena dagen och fira med och fira andra dagen men mina närmsta tjejer!
Jag riktigt längtar! Imorgon är det skola så nu ska jag sova så jag är lite utvilad och kommer i tid imorgon!
Hoppas ni haft en riktigt skön dag för det har jag haft även om jag jobbat!
Jag älskar dig mamma!

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0