8 februari

Ni får ursäkta att jag inte bloggat sedan i söndags men har inte haft någon direkt tid!
I måndags blev det Ikea & shopping inne i stan med Ludvig, mysigt var det faktiskt! Vi bägge fick köpt lite grejer.
I tisdags jobbade jag hela dagen, eller från 7 till 4! Hade inventering på jobbet, va helt slut efter det! Men mötte i alla fall upp Amanda på Hjalmar och vi åkte in för att kolla lite butiker, det va skönt att få umgås lite med dig igen! Får hoppas att det blir lite oftare bara!
Idag efter skolan har jag rensat ut det mesta i min garderob, jag hade 31 par byxor! Det är ganska mycket faktiskt men nu har jag bara 16 par jeans kvar så är väldigt nöjd med mig själv! Släng hur mycket tunkior, tröjor & linnen som helst! Ändå är det fullt så jag förstår inte hur jag riktigt har fått plats med alla innan förutom att jag i och för sig har haft grejer i stora väskor stående i mitt rum! Men är riktigt nöjd med mig själv att jag slängde så mycket för det har jag väldigt svårt för!

Ikväll blir det bandy med godingen Ida! Ska blir trevlig och mysigt, hoppas på vinst idag!
Såhär ungefär såhär mycket har jag slängt, tre högar och en halv flyttlåda!

Ändå är det kvar ungefär såhär mycket!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha, din samling med plastpåsar gumman! <3

2012-02-10 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0