10 januari

Det är den 10 januari och det är exakt en månad kvar tills jag fyller år, tills jag blir 19 år! Det känns? Jag vet faktiskt inte hur det känns skulle hellre vilja bli 20 år... och skolan har även börjat idag. Inte det roligaste kan jag ju säga, ville så gärna haft en vecka till i alla fall! Har ändå haft en väldigt skönt lov med mycket kärlek!
I dag skulle jag fått min laser hårborttagare men den är lite försenad så jag får vänta tills på torsdag, jag som ville ha den i dag och få testa!
Lite spännande faktiskt, har ju även köpt mig Ricinolja också och använt 2 gånger och tredje gången ikväll och det känns mycket bättre håret fast det kan vara också att jag köpt en ny inpackning som är sjukt bra, vilket Malin min brors tjej rekommenderade då hon är frisör och kan lite sånt bättre än jag! Så nu ska jag få både långt, fräscht och fint hår!

Sitter nu och kollar på OC, det kan nog vara något av dom bästa serierna som finns! Eller det är det bästa faktiskt och varje gång man ser det så gråter man eller är lika rädd även om man vet vad som händer då det är så ledsamt och hemskt! Jag sitter faktiskt och snyftar lite nu när jag är i slutet av första säsong där Theresa är med barn och Ryan ska åka med henne tillbaka till Chino och alla är sjukt ledsna för att han ska åka och Seth drar hemifrån för att Ryan flyttar och det är så hemskt när Marissa tar farväl med Ryan på Calebs och Julies bröllop och Kirsten sitter och stor lipar när hon tar bort Ryans lakan från sängen och man ser i slutet att Seth seglar iväg på sin båt! Det är så sjukt hemskt!
Jag vet faktiskt inte hur många gånger jag kolla på alla säsonger, så igår fick jag min pojkvän att kolla på några avsnitt så nu ska jag få honom att gilla det även om man är väldigt negativ till det.

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0