11 januari

Idag har det varit en riktigt sjukt segt dag i skolan! Hade inte ens lust att gå upp i morse så sov till halv 8 när jag börja 8 men det gick bra, men det var sjukt skönt att få sova lite men var så himla trött i skolan och mådde inte så bra då jag inte ätit riktigt och höll på att svimma sista lektionen när jag var hur hungrig som helst och min mage gick inåt och det gjorde sjukt ont!
Så när jag kom hem käkade jag nog en 10 dubbel smörgåsråns mackor då det tog en timma till tills maten blev klar men jag ställe mig så duktig så i köket och började med en gång när jag kom hem! Så när pappa kom hem blev han väldigt nöjd när maten var serverad, kände mig väldigt duktig när jag fick sån beröm av pappa, sedan begav han sig ut för att träna och jag plocka undan och gjorde det fint i köket och gjorde matlådor. Lite hemma fru på det hela?

Nu blir det vila och bara lägga sig bakåt i soffan och kolla film! Är så sjukt trött och kolla somna när som helst.
Min underbara bror som jag älskar!

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0