14 januari

Igår det var det fredag den 13 och jag tror nästan alla skrev det på Facebook, hur jobbigt som helst, man vet ju vad det är för datum bara för det hände en grej det datumet måste man väl inte babbla om det varje gång det kommer?
Igår blev det i alla fall bara en hemma kväll, tog det lugnt med mamma och kollade två filmer med henne. Riktigt mysigt! Skulle gott på Ludvigs match men så blev det inte så är riktigt besviken för han spelade jätte bra tydligen! Så väldigt ledsen att jag missa det men får se nästa gång!
Ikväll blir det nog kanske middag hos Anton eller han har bjudit över mig dit! Mysigt så får vi se om det blir av men det hoppas jag!
Idag har jag och mamma vart och kollat balklänningar och jag har äntligen beställt min och även bokat in hår och smink stylist. Hur grymt som helst! Spännande, vill ha den hemma nu och ha på mig den, jag riktigt längtar. Får hoppas att min dejt tycker jag blir fin i den också...
Nu ska jag åka och träna med mamma innan vi ska käka go tacos jag lagat! Gott, ha en bra dag allihop.
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0