16 januari

Igår hade jag 5 månader med min pojk och han kom hem till mig på kvällen efter att han spelat match och spelat jätte bra. Dom vann med 3-2 så stort grattis till dom och duktig du är som rädda straffen! The most important thing for me is you and I love you so much! ♥

Måste även säga att jag ibland inte förstår mig på mina vänner ibland? Vad är det för vänner jag har egentligen, nu syftar jag inte på alla vänner utan några fåtal som bettet sig som dom inte ska. Trodde verkligen inte det om någon av er och det är tråkigt att det blivit som det blivit! Men nog om det och jag har andra som jag verkligen bryr mig om och som betyder något så sjukt mycket!

Idag har det bara varit skola och lite käk efter skolan med Ludvig och Johan, gott för dom.
Ikväll hade jag tänkt lägga mig under täcket och kolla en mysig film! Känner att jag är på riktigt mys humör! Synd bara att min pojk inte är här, hade ju känt så mycket bättre då!
Men det blir att mysa själv istället...eller? Ja vi får väl se hur allt blir!
Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag och jag måste säga att ingen av er kommer någonsin hitta en bättre vän än Natalie. Hon är guld värd och ställer alltid upp! Men om ni känner henne så borde ni veta om hennes goa och varma hjärta!
Min fina pojk! ♥


Love C,

Kommentarer
Postat av: Natalie

du är bäst min ängel, kärlek till dig från mig <3<3 / Natalie

2012-01-19 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0