2012

Nu är det 2012 och det känns ingen direkt skillnad. Men det är härligt med ett nytt år då jag har en underbar pojkvän, go familj och goa vänner!
På nyår var jag hos Ludvig med några goa vänner och käkade middag sedan vid 12 slaget gick vi upp till Bohus skolan där det var några fler goingar, fast väldigt udda folk också om jag får säga då. Men tror det räcker med att säga att det är fel sidan älven!
Men jag fick i alla fall fira nyår med den jag älskar och fick min puss plus väldigt många fler. Så det var ändå bra, min lille puddie! ♥ Bilder kommer från nyår, hinner inte ladda upp dom nu!

På söndagen blev det städ i hela huset och Ulla blev nöjd så det var ju bra och sedan blev det lugnt med pasta och chips till efterrätt, riktigt gött. Sen film hela kvällen tills vi somna, skönt! Fast inte lika skönt att gå upp halv 7 då älsklingen skulle till jobbet, för jag inte orka ta bussen då jag fick åka med honom fast jag fick sova kortare.
Så nu har jag precis kommit hem till världens bästa mamma, så nu skämmer hon bort mig lite här hemma. Säger bara, skönt att vara hemma!
Men nu måste jag dra mig så ni får ha det toppen.
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0