4 januari

Idag är det den 4 december och min halv bror Marcus fyller 19 år idag! Så grattis till dig, vi ses senare då jag ska på kalas honom!
Idag har jag haft en väldigt skön dag, vaknade av att Natalie ringde mig och vi snacka en stund och bestämde för att åka in till Bäckebol då hon ville ha sällskap. Vi kollade lite i butiker och käkade väldigt god mat på Ikea! Idag fick jag köpt min laser hårborttagningsmanick som jag pratat om! Jag hittade några på Elgiganten som dom hade rea på så jag beställde en eftersom dom var slut så fick man beställa så den ska komma i nästa vecka! Spännande, hoppas det blir bra nu!
Sen på vägen hem blev det sång och snack i bilen med Natalie, väldigt bra kombination.
Väldigt underbar tjej den där Natalie Ekberg. Du & jag vännen i vått och torrt! ♥

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0