6 januari

I onsdags fyllde ju min bror Marcus 19 år, hade det trevligt hemma hos honom och käkade en himla massa cheesecake! Gud så gött det var!

Det är 4 dagar kvar till skolan börjar och jag trodde vi hade nästa vecka också, hade vart så himla skönt med en till veckas lov. Detta är mitt sista jullov, fy säger jag bara! Kunde man inte få massa lov och grejer även om man jobbar? Hade vi ju vart så skönt!

I torsdags var jag i stan, fick köpt mig ett par jätte fina skor! Väldigt nöjd faktiskt! Blev bjuden på en väldigt väldigt god middag också av min pojkvän! Tusen tack för det och sällskapet! ♥

Ikväll blir det att greja lite hemma då jag jobbar imorgon så det blir bara att ta det lugnt, hade vart så skönt om någon hade  vart hemma med mig så jag kunde fått lite massage! Har så sjukt ont i min rygg, vet inte om jag har sovit konstigt för jag har ont i armarna också...
Nu är det bara 4 dagar kvar tills min laser maskin kommer! :)
Nu ska jag fortsätta kolla OC och ha det mysigt! Ha det så fint mina vänner!
Bild på skorna.

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0